Маслій Олег Сергійович
Посада: вчитель трудового навчання та фізики
Стаж роботи: 28 років
Освіта: вища, Уманський педагогічний університет ім. Павла Тичини, 1995
Спеціальність за дипломом: вчитель праці і фізикиКатегорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: старший вчитель
Методична проблема: Шляхи підвищення ефективності викладання трудового навчання та фізики з елементами STEM-освіти
Нагороди: Грамота відділу освіти Ульяновської райдержадміністрації, Почесна грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, Подяка Благовіщенської районної державної адміністрації та Благовіщенської районної ради
Кожухівська Наталія Володимирівна
Спеціальність за
дипломом: вчитель математики та основ інформатики
Посада: вчитель математики та інформатики
Стаж роботи: 26 років
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: старший вчитель
Методична проблема Розвиток інформаційних компетенцій учнів шляхом впровадження STEM –технологій на уроках інформатики
Девіз роботи: "Розкажи мені - і я забуду, покажи мені - і я запам’ятаю,
залучи мене - і я зрозумію" (Конфуцій)
Моє кредо: "Навчаючи -
учись, навчаючись – твори, у процесі творчості - навчай"
Нагороди: Грамота відділу освіти Ульяновської районної державної адміністрації, Почесна грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, Грамота відділу освіти, молоді та спорту Ульяновської районної державної адміністрації, Благовіщенської районної державної адміністрації і районної ради.
Подяки: Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, за участь у конкурсі "Samsung назустріч знанням 2014", Міністерство освіти і науки України.
Кожухівський Андрій Володимирович
Спеціальність за
дипломом: учитель математики та фізики
Посада: учитель математики та фізики
Стаж роботи: 21 рік
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Методична проблема: Впровадження елементів STEM-освіти на уроках фізики та математики
Моє кредо: "Підготуй учня, у якого зможеш навчитись сам"
Нагороди: Грамота відділу освіти Ульяновської районної державної адміністрації, Грамота Ульяновської районної державної адміністрації і районної ради
Кислиця
Інна Миколаївна
Спеціальність за дипломом: вчитель трудового навчання, фізики, основи безпеки життєдіяльності, астрономії, креслення
Посада: вчитель трудового навчання
Стаж роботи: 23 років
Категорія: спеціаліст IІ категорії
Методична проблема: Формування та розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання шляхом впровадження STEAM-елементів.
Нагороди: Грамота відділу освіти Благовіщенської районної державної адміністрації
Посада: вчитель математики
Стаж роботи: 13 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Методична проблема: Розвиток логічного мислення учнів на уроках математики, як перший крок для впровадження STEM-освіти
Методична проблема: Розвиток логічного мислення учнів на уроках математики, як перший крок для впровадження STEM-освіти
Сарахан Юлія Ігорівна
Освіта: вища,Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини, 2018
Спеціальність за дипломом: вчитель математики
Посада: вчитель математики
Стаж роботи: 6 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Методична проблема: Використання елементів STEM – освіти на уроках фізики та математики і сучасній школі
Методична проблема: Використання елементів STEM – освіти на уроках фізики та математики і сучасній школі
Гранчак Віталій Миколайович
Освіта: вища,Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини, 2019
Спеціальність за дипломом: вчитель математики та інформатики
Посада: вчитель математики
Стаж роботи: 6 років
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Методична проблема: Впровадження елементів STEAM-освіти на уроках математики
Методична проблема: Впровадження елементів STEAM-освіти на уроках математики
Діхтяренко Діана Олександрівна
Освіта: неповна вища,Уманський державний педагогічний університет ім. П.Г.Тичини, 2021
Спеціальність за дипломом: вчитель математики
Посада: вчитель математики
Стаж роботи: 4 роки
Категорія: -
Методична проблема: Елементи STEM – освіти на уроках математики
Методична проблема: Елементи STEM – освіти на уроках математики
Немає коментарів:
Дописати коментар